Akcie 2014-2015

LETO 2015

uverejnené 1. 7. 2015, 3:47 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 11. 7. 2015, 18:45 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

(child12) (child12) (child12) (child12) (child12) (child12) (child12) (child12) (child12) (child12) (child12)

A je to tu, ......... KONIEC LETNÝCH VÝLETOV ZA DOBRODRUŽSTVOM, ZA POZNÁVANÍM ZVIERATIEK, RANČOV, FARIEM..... !

(radost)Nariaďujeme všetkým deťom povinne oddychovať, relaxovať(pes) , plávať(child2), opaľovať sa (plaz), bicyklovať ...!
                                                                                        Vaše vychovávateľky ŠKD

(L)8. deň - Plavba loďou na Devín a vláčikom do Bratislavy
Posledný deň letnej prázdninovej činnosti sme s deťmi strávili spoznávaním nášho mesta – Bratislavy. Najprv sme sa autobusom č.70 odviezli pod Most SNP a odtiaľ sme prešli do osobného prístavu, kde už na nás čakala loď Prešov. Táto loď má 2 paluby, dolnú uzavretú, hornú otvorenú s celkovou kapacitou 220 miest a premáva rýchlosťou 20 km/h. Plavbu sme začali pohľadom na historickú časť Bratislavy, nábrežie a Bratislavský hrad, pokračovali  popod Nový most a most Lafranconi smerom ku hradu Devín. Keďže plavba trvala 90 minút, deti si krátili čas hraním kariet, slovnými hrami, čítaním a malým občerstvením.

Keď sme vystúpili v cieli našej cesty, pokračovali sme popri Dunaji ku zrúcanine stredovekého hradu Devín, ktorý stojí na skale vo výške 212 metrov.

Kým pre nás prišiel vláčik Blaváčik, mali sme dve hodiny času na vyšantenie sa na lúke, nákup suvenírov a na obed.

Cestu naspäť sme si spríjemnili jazdou vo vláčiku. Čakal na nás príjemný pán šofér, ktorý nás počas jazdy informoval o zaujímavých miestach ktorými sme prechádzali –  historickou časťou obce Devín, paleontologickou lokalitou Sandberg, popri Vodárenskom múzeu na Sihoti, okolo Botanickej záhrady, PKO, jediného tunela v meste a popod hradný kopec sme sa dostali až späť k Osobnému prístavu.

To nás už čakala len cesta autobusom naspäť do školy a mohli sme si zaspievať ,,Už sme prišli z výletu, nezmokli sme a sme tu“. Na záver sme si všetci popriali krásne a slnečné prázdniny a dovidenia v septembriVych.Betka a Aďka

8. LOĎ a VLÁČIK 10.7.2015

(H) 7.deň - Jaskyňa Driny a Smolenický zámok
Jemná turistika cez krásny bukovo-dubový les nás zaviedla až k najkrajšej jaskyni Driny, Je to jediná sprístupnená jaskyňa na západnom Slovenku, ktorá predstavuje sústavu užších puklinových chodieb, avšak s čarokrásnou kvapľovou výzdobou. Vychladení sme sa zahriali chôdzou na Smolenický zámok. Po prehliadke nás schladila dobrá zmrzlina a hajde domov.  Vych.ZuzkaL. a Aďka

7. JASKYŇA DRINY A SMOL.ZÁMOK 9.7.15

(kytara)
 6.deň - Planetárium Hlohovec a Múzeum včelárstva
Na nás, táborníkov, dnes čakal perfektný program! Po krátkej desiatovej prestávke v tieni sme pokračovali v našej ceste po diaľnici. Dnešným cieľom bolo totiž Planetárium v Hlohovci, kde nás rozprávková postavička Kamilka a Malý princ sprevádzali po očnej oblohe. Dozvedeli sme sa tak veľa o hviezdach, našej slnečnej sústave, o Slnku a Mesiaci. Už teraz sa tešíme, kedy budeme pozorovať skutočnú nočnú oblohu a môcť si tak vyskúšať, to čo sme sa tam naučili.
Nové informácie sme získali aj v nádhernom Včelárskom m skanzene, kde nás pán včelár všetko ukázal a vysvetlil, dokonca si  s nami aj s gitarou zaspieval.
Perfektný deň za nami a dúfajme, že ešte krajší pred nami!  Vych.Peťa a Evka

6. PLANETÁRIUM+VČELY 7.7.15

(wash)5.deň - BIOFARMA V STUPAVE
Dnes nás ani veľké teplo neodradilo od skvelého výletu! Našim cieľom sa stala Biofarma Stupava, kde na nás čakalo množstvo zvieratok, výborný sladký obed, vozenie sa na koči a naučili sme sa aj pár nových piesní ,,v mexickom, indiánskom aj španielkom" jazyku.
Už sa tešíme na zajtrajší výlet. Vych.Evka a Peťa

5. BIOFARMA 7.7.2015

(hotdog) FARMA HUMANITA
Na 4. deň našich výletov sme sa autobusom doviezli na Detskú farmu Humanita, ktorá sa nachádza pri Kráľovej nad Váhom. Srdečne nás tam privítali a všetko nám poukazovali. Videli sme kozy, ovce, somárikov, emu, ťavu aj ježka, mnohonožku a mnohé iné. Na farme je viac ako 20 druhov zvieratiek. Dozvedeli sme sa o zvieratkách aj rôzne zaujímavosti, ktoré sme nevedeli. Niektoré zvieratká sme si mohli aj pohladkať a koník nás aj povozil. Do školy sme sa vrátili s krásnymi zážitkami, ale ešte jedno prekvapenie na nás čakalo - pizzaaaa! Ešte pred odchodom domov sme si na nej výborne pochutili.   Vych.Dáška a ZuzkaV.

4. HUMANITA KRÁĽ.NADVÁHOM 6.7.15

:-D
3.deň Ranč na Striebornom jazere
Tu sme spoznávali život na ranči, starostlivosť o zvieratká a dozvedeli sme sa zaujímavosti zo sveta westernu. Naučili sme sa robiť zvieratká z balónov, zahrali sme si paintbal. Slniečko mimoriadne pálilo, tak sme si urobili naobed piknik.
Krásny deň.  Vych. Táňa a Peťa

3. Strieb.jazero 3.7.15

(dance)
2.deň BAŤOV KANÁL
Baťov kanál - Dobrodružná plavba po Baťovom kanáli bola spojená s ochutnávkou Skalického trdelníka a výstupom na vyhliadkovú vežu Výklopník a prehliadkou historických pamiatok Skalice.   Vych. Dáška a Katka

2. BAŤOV KANÁL 2.7.15

(kocka)1.deň - FARMA V HRUBEJ BORŠI -  jazdecký areál Corporex
Nakŕmili sme všetky zvieratká na farme, pohrali sme sa na detskom ihrisku, opiekli sme si klobásky, zajazdili sme na koníkovi. Na farme je štýlová westernová reštaurácia, aj farmárska stodola. Jazdecký areál Corporex je aj zakladateľom Slovenskej asociácie jazdeckého póla, ktorá organizuje hlavne jazdecké pólo pre svojich členov.    Vych. Táňa a Katka

1. HRUBÁ BORŠA 1.7.15

Koniec dobrý, všetko dobré...

uverejnené 30. 6. 2015, 2:55 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 1. 7. 2015, 13:40 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

NAŠE ŠATNE A PORIADOK
Na záver školského roka nás v ŠKD čakalo ešte vyhodnotenie celoročnej súťaže "O NAJVYUPRATOVANEJŠIU ŠATŇU".
Záverečné vyhodnotenie bolo veľmi napínavé. Na 3. mieste sa umiestnila trieda 1.C, 2. miesto patrilo 3.D a na prvom mieste sa umiestnila trieda 4.A, ktorá si stále udržiava svoje prvenstvo, ale tentokrát sa musela podeliť o putovný pohár aj so svojimi spolužiakmi z 2.A, ktorí mali rovnaký počet bodov. Výhercom gratulujeme!
Aj ďalší školský rok v súťaži budeme  pokračovať.    Vych. Dáška

89. Šatne2015

NA ZMRZLINE
Koniec školského roka sa nám blíži čo nám aj slniečko dáva jasne najavo. Teplé dni nás ešte vylákali na zmrzlinku, ktorou nás pani vychovávateľky prekvapili. Sladké a osviežujúce prekvapenie nemohlo byť iné ako VÝBORNÉ!  Vych.Dáška

20. NA ZMRZLINE 2.A 26.7

Hormóny inak

uverejnené 22. 6. 2015, 23:26 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 22. 6. 2015, 23:26 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Tak a toto sú naši tvoriví štvrtáci a štvrtáčky. Úprimne - v tejto polohe ich mám najradšej. My - dospeláčky sa tešíme z faktu, že okrem vzdoru a vystrájania sú to aj šikovníci a šikovnice. Vych.Hela a ZuzkaL.

87. 4.r. 22.6.15

Truck and Child Safety

uverejnené 19. 6. 2015, 4:57 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 19. 6. 2015, 4:57 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Aj tento školský rok pred našu školu zaparkoval veľký kamión od spoločnosti DHL s programom Bezpečnosť detí na cestách Truck and Child Safety (TACS). Naučili sme sa ako sa správať v blízkosti veľkého vozidla a vďaka názorným ukážkam sme pochopili, prečo je dôležitá opatrnosť a zodpovedné správanie. Vodič  nás nemusí vidieť ani počuť, že sme na ceste a ľahko nás môže zraziť. Preto sme si uvedomili, ako malí a zraniteľní sme v porovnaní s obrovským a ťažkým kamiónom.

Za výbornú a perfektne pripravenú akciu ĎAKUJEME DHL.

19. DHL 17.6.2015

NA ZMRZLINKE

uverejnené 11. 6. 2015, 3:39 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 14. 6. 2015, 16:12 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Čo je najlepšie v tomto teple na osvieženie? ZMRZLINA ! Čokoládová, banánovámelónová ... všetky boli výborné a jeden kopček nám nestačil. Dali sme si aj druhý, aj tretí. Zmrzlinka nás výborne osviežila. Po príchode do školy sme sa ešte osviežili sprchou na školskom dvore. Takéto sme mali super poobedie. Vych.Dáška

86. ZMRZLINA 10.6.2015

Týž-deň MDD

uverejnené 3. 6. 2015, 22:23 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 4. 6. 2015, 13:46 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Teplo, slnko, vodaaaa!
Túto stredu nám slniečko povedalo, aby sme si zobrali plavky, uterák aj opaľovací krém a super letné poobedie sa mohlo začať. Pani vychovávateľky s pomocou pána školníka nám pripravili na školský dvor aj zavlažovací systém, ktorý nás výborne osviežil. Na osvieženie sme mali aj mňamkové nanuky. Nechýbali ani zábavné súťaže, za ktoré boli ďalšie mňamkové odmeny. Mohol mať niekto krajšiu slnečnú stredu ako my?  Vych.Dáška

16. MDD 4.6. 2015

Tvorivé dielničky

Aj deti druhého ročníka, ktoré neboli v Škole v prírode, strávili v školskom klube zaujímavý týždeň. Najviac sa im páčili tvorivé dielničky, kde si mohli vyrobiť z recyklovateľných materiálov(téglik od jogurtu, vrchnáčiky z PET fliaš) ,,Pohárik Elá hop!“. S malou pomocou pani vychovávateľky, ktorá im urobila do téglikov a vrchnáčikov dierky, si deti obaly podľa vlastnej fantázie vyzdobili, ponavliekali vrchnáčiky na povrázok a jednoduchá a zábavná hra bola na svete.

Po tréningu na školskom dvore sme si na druhý deň usporiadali súťaž, komu sa podarí najviac krát trafiť do pohárika. Víťaz bol síce iba jeden, ale odmenu za snahu dostali všetky deti.    Vych. Aďka

17. Tvorivé dielne 2.r. ŠvP

Hudobné ukážky
V stredu k nám prišla návšteva zo ZUŠ Oremburskej, aby nám predstavili hru na zobcovej flaute. Spoločne sme si vypočuli krásne skladby, pri niektorých sme si aj zaspievali. Na talentové skúšky sa môžu deti hlásiť do konca júna 2015. Bližšie informácie vám poskytnú  na tel. čísle 0940 566 756.    Vych.Dáška

16. ZUŠ 4.6.2015

MDD so Smerom
Pri príležitosti osláv MDD vo štvrtok 27.mája v spolupráci s Okresnou organizáciou Bratislava II Smer pripravili jej členovia krásny hravý deň na našom školskom dvore pre všetky deti Biskupíc. Naše deti sa s nadšením zapájali do všetkých súťaží a hier. Ďakujeme

85. MDD 27.5.2015

Športový deň so štvrtákmi

uverejnené 29. 5. 2015, 5:51 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 29. 5. 2015, 5:52 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

V stredu 20.mája pripravili štvrtáci svojim mladším klubistom športové súťaže. Štvrtáci si vyskúšali, čo obnáša súťaž pripraviť aj zorganizovať. Deti sa striedali medzi stanovišťami, cukríkov na odmeny stále nebolo dosť a na záver sa štvrtáci priznali, že sú poriadne narobení. Vych. ZuzkaL., Hela

15. Šport.deň so štvrtákmi 20.5.2015

Opekám, opekáš, opekáme..

uverejnené 28. 5. 2015, 4:34 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 28. 5. 2015, 4:34 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Dvadsiatysiedmy máj a opekačka v klube vyšla. Ohník krásne horel, špekačky a chlebík chutili všetkým hladošom, oči od dymu slzili, z hrozivo vyzerajúcich mrakov nakoniec nezapršalo a my sme si od radosti aj zaspievali. Po dňoch plných vody konečne vykuklo slniečko. Vych. ZuzkaL.

14. Opekačka 27.5.2015

Tretiaci v múzeu

uverejnené 21. 5. 2015, 4:53 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 21. 5. 2015, 4:53 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Dňa 20.5.triedy 3.BCD  navštívili Detské múzeum, v ktorom prebieha výstava zameraná na recykláciu materiálov, ekológia a tvorivé dielne. Deti si vyrábali z tetrapacku peňaženky. Výstava bola veľmi zaujimavá i kreatívna. Tešíme sa na ďalšiu výstavu. Ďakujeme !!!!!! Vych. Beca a Peťa

13. Detské múzeum 3.BCD 20.5.2015

V jaskyni

uverejnené 18. 5. 2015, 1:08 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 18. 5. 2015, 1:08 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Na všetky prvácke prvácke triedy čakalo prekvapenie. Návšteva jaskyne a dokonca bez svetla! Ani jeden sa však nezľakol a ukázal svoju odvahu. Nebojácne každý vstúpil dnu. A aby sa nám tie deti potme v chodbách jaskyne nestratili, jaskynní škriatkovia im pomocou lanka ukázali správnu cestu. Bola to zábava!