Akcie 2013-2014

Leto a my na výletoch

uverejnené 26. 6. 2014, 14:29 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 11. 7. 2014, 11:31 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

A je tu koniec. Verím, že boli Vaše deti spokojné s našim výberom výletov a každý deň šťastne unavené. Ak máte pre budúcnosť akýkoľvek dobrý tip na celodenný výlet, dajte nám vedieť.
Počas dvoch týždňov sa o Vaše deti starali pani vychovávateľky Dáška, ZuzkaV, Táňa, Peťa, Evka, Katka, ZuzkaL., Betka a Beca, ktorým patrí moje veľké poďakovanie. Užite si dovolenku a septembri dovidenia.                                                                  Alena Bednárová, VvŠKD

10. deň - ATLANTIS
 Počasie nám neprialo a tak posledný výlet bol v suchom prostredí zábavného centra Atlantis. Ako funguje vesmír? Čo skúmajú kozmonauti vo vesmíre? Vydali sme sa na prieskumnú cestu vesmírom a po zábavnej ceste sme sa dozvedeli veľa zo zaujímavostí zo života kozmonautov a astronómie.   Vych. ZuzkaL. a Táňa

115. Leto Atlantis 11.7

9. deň - FARMA HUMANITA - opekanie
WOW...WOW..dnešok bol nádherným zakončením nášho cestovania po farmách, rančoch, salašoch...odborný výklad...veľa...zvieratiek, kontakt s nimi a super opekačka. Videli sme,že keď sa o zvieratká ľudia starajú s láskou, sú to kamaráti. Treba ich poznať a rešpektovať ich povahu.   Vych. ZuzkaL. a Peťa

114. Leto Humanita

8. deň - BIOFARMA v Stupave - obj.obed - čučuriedkové gule + opekanie
Prežili sme ďalší krásny prázdninový deň v prírode medzi zvieratkami. Spoznali sme ich príbehy, dali sme si chutný obed, pohrali sme sa na lúke. Pobyt sme ukončili opekačkou a príjemne
unavení sme sa doviezli domov.       Vych. ZuzkaL, Betka

113. Leto biofarma 9.7

7. deň - PLAVBA LOĎOU NA DEVÍN
Výlet loďou k zrúcaninám hradu Devín a sútoku riek Dunaja a Moravy s prestávkou na Devíne. Plavba začala pohľadmi na historickú časť Bratislavy a jej nábrežie a Bratislavský hrad, pokračovala popod Nový most a most Lafranconi smerom ku hradu Devín. Pri zrúcaninách sme sa dobre napapali, pohrali a potom hybaj, naspäť na loď, ktorá nás dopravila bezpečne do prístavu. Vych. Peťa a Táňa

112. Leto Loď na Devín 8.7

6. deň - Krásny deň na farme
Dnes sa začal ďalší týždeň nášho denného tábora a hneď sme ho odštartovali krásne stráveným dňom na úžasnej farme v Hrubej Borši. Privítali nás milí majitelia farmy, ktorí nám najskôr urobili prehliadku po farme ukázali všetky zvieratká, predstavili obilniny a nakoniec nás povozili na koníkovi. Deň sme zakončili parádnou opekačkou špekačiek. Za nami je nádherný deň, za ktorý ďakujeme majiteľom farmy, všetkým koníkom, kravičke Žofke, pštrosom, prasiatkam, zajačikom, sliepkam, somárikovi Dominikovi, lamám aj poníkovi Riškovi, ktorý nás sprevádzalJ. Vych. ZuzkaV, Evka a Dáška

111. Leto Hruá Borša 7.7

5. deň - Vodné dielo GABČÍKOVO
Deň stvorený na schladenie sa pri vode alebo na vode. Vodné dielo Gabčíkovo a protipovodňová ochrana je obrovský kolos vybudovaný v roku 1977. Najzaujímavejšou bola však plavba vyhliadkovou loďou Ondava s jej kapitánkou. Počas dvojhodinovej plavby sme sa pokochali okolitou prírodou, preplavili sme sa cez plavebné komory, ktoré regulujú hladinu vody a tak zabezpečujú plynulú celoročnú plavbu. Plavba cez komory je skutočne zážitkom. Plavidlo  vplávalo do komory, zatvorili sa za ním obrovské betónové brány a odčerpala  prípadne načerpala sa voda, aby sa vyrovnala hladina medzi oboma časťami vodného diela.  Potom sa otvorila brána na opačnej strane a mohli sme pokračovať v jazde. Celé to trvalo niekoľko desiatok minút - zatiaľ sme pozorovali malé vodné živočíchy prichytené na stenách komôr a sledovali ako naša loďka klesá či stúpa. Vych.Betka a  ZuzkaV

110. Leto Gabčíkovo 4.7

4. deň - Filmové predstavenie HURÁ  DO PRAVEKU a SAD JANKA KRÁĽA
 Neplánovaná dobrodružná cesta kreslených hrdinov v čase, a to do obdobia, keď na zemi žili dinosaury. Akcia, napätie a veľa dôvodov pre smiech – to je kreslená rozprávka Hurá do praveku, ktorú sme si dnes v rámci oddychového dňa dopriali. Dnešný deň si pre nás pripravil super program a pár prekvapení. Najskôr sme sa prostredníctvom kina vydali za dinosaurami, čo sa nám všetkým veľmi páčilo. Po kine nás čakalo prvé prekvapenie v podobe super chutnej zmrzlinky a hneď za ňou ďalšie v podobe návštěvy Sadu J. Kráľa, kde sme sa mohli dosýtosti vybehať a vyhrať. Takže krásny deň za nami a dúfajme, že ešte krajší pred nami.  Vych. Katka, Evka, Dáška, Táňa

109. Leto 4. Kino

3.deň - 2.7. Planetárium Hlohovec a Piešťany
 Aj tento deň nám pred školou zaparkoval autobus, do ktorého sme nastúpili a išli za ďalšími zážitkami. Najprv nás pán autobusár zaviezol do Hlohovca, kde sme sa išli pozrieť do Hvezdárne a planetária M.R. Štefánika. Tam sme sa pútavou formou oboznámili so súhvezdiami severnej oblohy, základnými poznatkami o slnečnej sústave, vrátane pohybov Zeme. Z Hlohovca sme sa presunuli do Piešťan, kde sme si pozreli sochu barlolámača a prešli sme sa promenádnym mostom do parku. Tam sme si rozložili náš výborný obed - pizzu. Mňam! Trošku sme sa aj pohrali a potom nás už pán autobusár odviezol do školy, kde nás už čakali naši najbližší.        Vych.Dáška, Katka, Evka

108. Leto 3. Hlohovec

2.deň - 1.7. Baťov kanál
Druhý deň našich letných výletov sme sa vybrali na plavbu po Baťovom kanáli. Počas plavby sme sa dozvedali, že táto unikátna vnútrozemská vodná cesta Baťov kanál vznikla v 30. rokoch 20. storočia ako projekt využívaný na zavlažovanie územia. Firma Baťa vlastnila lignitovú baňu (lignit = hnedé uhlie) v Ratiškoviciach a plavebnú cestu využila na prepravu paliva na lodiach. Po krásnej plavbe sme sa posilnili pri ochutnávke Skalického trdelníka. Všetkým nám chutil, preto sme sa vybrali pozrieť , ako sa trdelník vyrába a pozreli sme si aj aj samotné mestečko, podľa ktorého je pomenovaný. Druhý deň sme toho stihli veľa  a tešíme sa už na zajtrajší výlet.    Vych. Beca, Dáška a Evka

107. Leto 2. Baťov kanál

1.deň - 30.6. Ranč na Striebornom jazere

Pre niekoho bol pondelok 30.6. 2014, pochmúrnym upršaným dňom.  No pre nás to bol deň plný zážitkov, spevu a radosti. Po asi hodinovej ceste sme sa ocitli na nádhernom a obrovskom ranči, kde nás privítali milí majitelia a animátori. Čakal nás krásny program, najskôr sme sa zahrali na indiánov a vyrobili sme si indiánske čelenky a lapače zlých snov, ktoré nám budú pripomínať tento pekný deň. No najväčším zážitkom bolo povoziť sa na nádherných koníkoch, vidieť stajne a dozvedieť sa o koňoch niečo nové. Náš denný letný tábor sa tak začal dobre a dúfame, že sa dnes vypršalo už na celý týždeň.  Hurááá na ďalší deň!      Vych. Beca a Evka

106. Leto 1. Galanta

Naše slniečka

uverejnené 26. 6. 2014, 14:15 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 26. 6. 2014, 14:17 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Najkrajšími slnie​čkami v tajnom hlasovaní žiakov sa stali:
1. miesto - slniečko 2.D
2. miesto - slniečko 1.C
3. miesto - slniečko 2.C a 4.A

Výhercom GRATULUJEME!

97. SLNIEČKA 6.2014

Zmrzlina

uverejnené 26. 6. 2014, 14:11 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 26. 6. 2014, 14:11 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Prváci s pani vychovávateľkami ukončili svoje rekreačné stredy v tomto školskom roku vychádzkou, počas ktorej si dopriali výbornú zmrzlinu. Nechýbali ani hry vonku na ihrisku. Už teraz sa všetci tešíme na ďalší školský rok a na naše obľúbené rekreačné stredy v ŠKD.

104. Zmrzlina 1.r. 25.6.14

Keď sa druháci vozili ako hradní páni

uverejnené 23. 6. 2014, 12:57 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 23. 6. 2014, 18:09 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Aj keď sa blíži koniec školského roku, zábave a zážitkom ešte nie je úplný koniec. Práve preto sme využili nádherný dar rodičov nášho žiaka Jakubka Šmidáka z 2.D triedy a zahrali sa na hradných pánov, ktorí sa previezli po uličkách Starého mesta vláčikom Prešporáčikom. Ako správni hradní páni sme sa oboznámili so zaujímavosťami o Starom meste a jeho pamiatkach a vyviezli sme sa    na Bratislavský hrad. Máme teda za sebou krásny slnečný a zážitkom nabitý deň, za ktorý ešte raz srdečne Ďakujeme rodine Šmidákovej.            Vych. Katka, Beca a Evka

103. Vláčik Prešporáčik

Dopravná výchova

uverejnené 18. 6. 2014, 11:38 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 18. 6. 2014, 11:38 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Je úžasné, že Program bezpečnosti detí na cestách Truck and Child Safety (TACS) prišiel aj k nám do školského klubu detí v stredu 18.júna 2014 na pravé poludnie.
Toto školenie pomohlo deťom, ale aj pedagógom uvedomiť si, aké nebezpečné pre nich môžu byť kamióny a iné veľké vozidlá. Dievčatá ich naučili ako sa správať v blízkosti vozidiel a vďaka názorným ukážkam pochopili, prečo je dôležitá opatrnosť a zodpovedné správanie.

Skvelá akcia, perfektne pripravená. Ďakujeme DHL a Klaudii.                  Alena Bednárová, VvŠKD

102. Kamión 18.6.2014

Piatok trinásteho

uverejnené 13. 6. 2014, 23:29 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 13. 6. 2014, 23:29 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Slniečko krásne svieti, teplota priam ideálna na opaľovanie a kúpanie. Samozrejme k vode a slnku patrí poriadna hudba a DJ GABO, ktorý nám púšťal super pesničky. Nechýbali ani rôzne súťaže. Napríklad tancovanie s balónikmi naplnenými vodou. Nebolo síce jednoduché s nimi tancovať, ale deti boli šikovné a dokázali si aj balóniky prehadzovať dlho bez prasknutia. Bol to krásny piatok trinásteho, ktorý nemal chybu!    vych. ŠKD

99. MDD 13.6.2014

Jarný turnaj

uverejnené 13. 6. 2014, 11:49 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 15. 6. 2014, 14:00 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Vybíjaná, Jarný turnaj tretích a štvrtých ročníkov, oddelení ŠKD sme odohrali.
Bolo to náročné, teploty vysoké, napriek tomu sme to zvládli.
Absolútnym víťazom sa stala 3.B trieda s Viki Šárkányovou a Andrejom Jurekom z 3.C.
Víťazom blahoželáme a stretneme sa na jeseň.....a možno bude víťazom iná trieda...?  Vych.Hela, ZuzkaL

100. Jarný turnaj 3.-4.r. jún14

Naše slniečka

uverejnené 13. 6. 2014, 11:33 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 13. 6. 2014, 11:41 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Aby nám lepšie chutilo, dali sme si do školskej jedálne vlastnoručne vyrobené slniečka, ktoré sa na nás budú usmievať do konca školského roka. No a teraz raďte... ktoré je najkrajšie ?

97. SLNIEČKA 6.2014

Osvieženie

uverejnené 12. 6. 2014, 13:32 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 12. 6. 2014, 13:32 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Vonku svieti krásne slniečko, teplomer ukazuje nad 30°C. Pani vychovávateľky vyberú zavlažovací systém. A komu je lepšie ako nám?

101. Osvieženie 10.6.14

Nachvíľu basketbalistom

uverejnené 4. 6. 2014, 12:35 používateľom Alena Bednárová   [ aktualizované 4. 6. 2014, 12:35 používateľom Miroslav Podzáhradná ]

Aj tento týždeň k nám prišli na školu basketbalisti z klubu Inter Bratislava, aby aj druhákom a niektorým tretiakom a štvrtákom ukázali základné techniky hry. Deti boli nadšené, pretože sa na hodinku stali profesionálnymi basketbalistami, všetko si vyskúšali a neskôr odmenili basketbalistov sladkým darčekom.                                                 Vych. Peťka, Katka, Valika, Evka a Beca